BRAMA ZWIJANA W SYSTEMIE BGR/SK

Funkcjonalność

Bramę zwijaną garażową zamontować możemy zarówno w obiektach będących w trakcie budowy, jak i w już istniejących. Jedną z zalet jej zastosowania jest oszczędność miejsca. Pracująca w płaszczyźnie pionowej brama jest dobrym rozwiązaniem tam, gdzie podjazd do garażu jest krótki lub prowadzi wprost z jezdni. Poprawia to znacznie bezpieczeństwo kierującego, gdyż podniesiona kurtyna bramy nie ogranicza widoczności.

Komfort użytkowania

Wykorzystanie napędu elektrycznego umożliwia zastosowanie zdalnego sterowania. Sterowanie radiowe pozwala na otwieranie oraz zamykanie bramy bez potrzeby wysiadania z samochodu za pomocą pilota. Docenić to można przede wszystkim wieczorem, podczas deszczu lub zimą.

Budowa

Profile bramowe wykonane są z wysokogatunkowej blachy aluminiowej. Blacha ta posiada dwuwarstwowe powłoki lakiernicze w systemie PUR-PA, charakteryzujące się podwyższoną odpornością na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych. Dzięki piance wypełniającej profile, odznaczają się one dobrą izolacyjnością termiczną i dźwiękową. Odpowiedni dopływ powietrza można otrzymać stosując w kurtynie bramy profile wentylacyjne. Istnieje również możliwość zastosowania profili z przeszkleniem pozwalającym na dodatkowe doświetlenie wnętrza światłem naturalnym.
W zależności od gabarytów oraz warunków zabudowy, możemy podzielić bramę garażową na dwa rodzaje:
- na konsolach: BGR/KNB,
- w skrzynce: BGR/SK.

Bezpieczeństwo

Zgodnie z obowiązującymi normami brama garażowa standardowo wyposażona jest w zabezpieczenie przeciwspadowe. Może być doposażona w zabezpieczenie przed przygnieceniem podczas zamykania oraz zestaw fotokomórek. W przypadku awarii zasilania, bramę można otworzyć za pomocą awaryjnego napędu ręcznego. Hamulec elektromagnetyczny napędu wraz z wieszakami blokującymi mogą skutecznie udaremnić wszelkie niepowołane próby podniesienia kurtyny

BRAMA ZWIJANA W SYSTEMIE BGR / SKO-P

Funkcjonalność

Bramę zwijaną garażową zamontować możemy zarówno w obiektach będących w trakcie budowy, jak i w już istniejących. Jedną z zalet jej zastosowania jest oszczędność miejsca. Pracująca w płaszczyźnie pionowej brama jest dobrym rozwiązaniem tam, gdzie podjazd do garażu jest krótki lub prowadzi wprost z jezdni. Poprawia to znacznie bezpieczeństwo kierującego, gdyż podniesiona kurtyna bramy nie ogranicza widoczności.

Komfort użytkowania

Wykorzystanie napędu elektrycznego umożliwia zastosowanie zdalnego sterowania. Sterowanie radiowe pozwala na otwieranie oraz zamykanie bramy bez potrzeby wysiadania z samochodu za pomocą pilota. Docenić to można przede wszystkim wieczorem, podczas deszczu lub zimą.

Budowa

Profile bramowe wykonane są z wysokogatunkowej blachy aluminiowej. Blacha ta posiada dwuwarstwowe powłoki lakiernicze w systemie PUR-PA, charakteryzujące się podwyższoną odpornością na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych. Dzięki piance wypełniającej profile, odznaczają się one dobrą izolacyjnością termiczną i dźwiękową. Odpowiedni dopływ powietrza można otrzymać stosując w kurtynie bramy profile wentylacyjne. Istnieje również możliwość zastosowania profili z przeszkleniem pozwalającym na dodatkowe doświetlenie wnętrza światłem naturalnym.

Bezpieczeństwo

Zgodnie z obowiązującymi normami brama garażowa standardowo wyposażona jest w zabezpieczenie przeciwspadowe. Może być doposażona w zabezpieczenie przed przygnieceniem podczas zamykania oraz zestaw fotokomórek. W przypadku awarii zasilania, bramę można otworzyć za pomocą awaryjnego napędu ręcznego. Hamulec awaryjny napędu wraz z wieszakami blokującymi mogą skutecznie udaremnić wszelkie niepowołane próby podniesienia kurtyny. 

BRAMA ZWIJANA W SYSTEMIE BGR / KNB

Funkcjonalność

Bramę zwijaną garażową zamontować możemy zarówno w obiektach będących w trakcie budowy, jak i w już istniejących. Jedną z zalet jej zastosowania jest oszczędność miejsca. Pracująca w płaszczyźnie pionowej brama jest dobrym rozwiązaniem tam, gdzie podjazd do garażu jest krótki lub prowadzi wprost z jezdni. Poprawia to znacznie bezpieczeństwo kierującego, gdyż podniesiona kurtyna bramy nie ogranicza widoczności.

Komfort użytkowania

Wykorzystanie napędu elektrycznego umożliwia zastosowanie zdalnego sterowania. Sterowanie radiowe pozwala na otwieranie oraz zamykanie bramy bez potrzeby wysiadania z samochodu za pomocą pilota. Docenić to można przede wszystkim wieczorem, podczas deszczu lub zimą.

Budowa

Profile bramowe wykonane są z wysokogatunkowej blachy aluminiowej. Blacha ta posiada dwuwarstwowe powłoki lakiernicze w systemie PUR-PA, charakteryzujące się podwyższoną odpornością na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych. Dzięki piance wypełniającej profile, odznaczają się one dobrą izolacyjnością termiczną i dźwiękową. Odpowiedni dopływ powietrza można otrzymać stosując w kurtynie bramy profile wentylacyjne. Istnieje również możliwość zastosowania profili z przeszkleniem pozwalającym na dodatkowe doświetlenie wnętrza światłem naturalnym.
W zależności od gabarytów oraz warunków zabudowy, możemy podzielić bramę garażową na dwa rodzaje:
- na konsolach: BGR/KNB,
- w skrzynce: BGR/SK.

Bezpieczeństwo

Zgodnie z obowiązującymi normami brama garażowa standardowo wyposażona jest w zabezpieczenie przeciwspadowe. Może być doposażona w zabezpieczenie przed przygnieceniem podczas zamykania oraz zestaw fotokomórek. W przypadku awarii zasilania, bramę można otworzyć za pomocą awaryjnego napędu ręcznego. Hamulec elektromagnetyczny napędu wraz z wieszakami blokującymi mogą skutecznie udaremnić wszelkie niepowołane próby podniesienia kurtyny



Kategorie

Rolety
Bramy Roletowe
Bramy handlowe
Moskitiery
Żaluzje fasadowe

Kontakt

Email: rolety.somar@gmail.com                        
Telefon: +48 500 279 422                        
Telefon: +48 737 431 978

Adres

F.H.U.P SOMAR
ul. Złote Łany
43-215 Jankowice

REALIZACJE